пр. Червоної Калини, 68

Діяльність закладу - фінансовий звіт І півріччя 2021 року

діяльність закладу - фінансовий звіт І півріччя 2021 року



Використання коштів загального фонду на утримання закладу ( міський бюджет)




Основні види витрат на утримання

КНП «4-а міська п-ка м. Львова»

Затверджено видатків на 2021 рік, тис. грн.

Питома вага у загально річних призначеннях

Касові видатки

Залишок асигнувань

за І півріччя 2021 року.

Сума, тис. грн.

% (до суми річних призначень)

Сума, тис. грн.

% (до суми річних призначень)

Заробітна плата і нарахування на заробітну плату

1358,7

14,22

594,7

6,22

764

8,00

Медикаменти

14,9

0,16

14,6

0,15

0,3

0,00

Забезпечення медикаментами пільгових категорій населення

4900,7

51,29

1792,5

18,76

3108,2

32,53

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

3264,2

34,16

1360,4

14,24

1903,8

19,93

Інші витрати

16

0,17

0

 

16

0,16

Разом:

9554,5

100

3762,2

39,38

5792,3

60,62













Використання коштів (НСЗУ) на утримання закладу

Основні види витрат на утримання КНП «4-а міська п-ка м. Львова»

Затверджено видатків на на І півріччя 2021 року, тис. грн.

Питома вага у загально квартальних

призначеннях

Касові видатки

Залишок асигнувань

за І півріччя 2021 року.

Сума,

тис. грн.

% (до суми річних призначень)

Сума,тис. грн.

% (до суми річних призначень)

Заробітна плата і нарахування на заробітну плату

46984,5

87,07

43611,7

80,82

3372,8

6,25

Медикаменти, товари медичного призначення

3110

5,76

3101,9

5,75

8,1

0,02

Поточні ремонти приміщень

1560

2,89

1556,3

2,88

3,7

0,01

Обслуговування обладнання

63

0,12

62,3

0,12

0,7

0,00

Придбання основних засобів

1000

1,85

891,2

1,65

108,8

0,20

Капітальний ремонт, реконструкція

0

0,00

 

0,00

0

0,00

Інші витрати

1246,3

2,31

1245,1

2,31

1,2

0,00

Разом

53963,8

100

50468,5

93,52

3495,3

6,48











Видатки на медикаменти та вироби медичного призначення за звітний період за основними видами:

  • серцево-судинні, спазмолітичні та гіпотензивні засоби – 26,0 тис. грн.;

  • антисептичні, дезінфікуючі, антимікробні препарати – 63,9 тис. грн.;

  • препарати інших фармакологічних груп – 1146,4 тис. грн.;

  • спирти етилові – 7,4 тис. грн.;

  • папір для ЕКГ – 13,2 тис. грн.;

  • лабораторні реактиви та лабораторний посуд – 738,5 тис. грн.;

  • перев’язувальні матеріали, шприци, катетери, рукавиці – 935,1 тис. грн.

  • калоприймачі, сечоприймачі – 195,4 тис. грн.

  • підгузники – 493,9 тис. грн.
















Видатки на забезпечення медикаментами пільгових категорій населення, грн.:

Інваліди ВВВ

Учасники ВВВ

Учасники бойових дій (у т.ч. в АТО)

Сімї загиблих в результаті бойових дій

Інваліди І та ІІ груп

Інваліди з дитинства І та ІІ груп

Інваліди армії

Онкологічні хворі

Хворі на Інфаркт міокарда

Хвороба Паркінсона

Хворі на Бронхіальну астму

Ревматологічні хворі

Хворі на Цукровий діабет

Хворі на Епілепсію

Хворі на Міостенію

Хворі на Системний червоний вовчак

Хворі на Муковісцидоз

Стан після протезування (пересадки органів)

Всього

23 096

27 040

60 446

11 885

118 734

79 040

701

407 834

9 239

458 548

11 375

48 812

34 925

457 652

31 844

3 528

4 186

3 638

1 792 523






За звітний період здійснено поточні ремонти:

  • Поточний ремонт приміщень та благоустрою території по пр. Червоної Калини, 57 м. Львів – 273,7 тис. грн. (кошти Національної служби здоров’я України);

  • Поточний ремонт приміщень КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини, 68, м. Львів – 1 267,3 тис. грн. (кошти Національної служби здоров’я України);

  • Поточний ремонт благоустрою КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини, 68 – 15,3 тис. грн. (кошти Національної служби здоров’я України);

  • Поточний ремонт із заміни аварійних склопакетів в існуючих конструкціях по пр. Червоної Калини, 57 – 3,2 тис. грн. (спец кошти);

  • Заміна вхідної групи дверей на автоматичні з метою відповідності вимогам щодо доступу осіб з інвалідністю, ІІ корпус, пр. Червоної Калини, 57 – 322,1 тис. грн. (кошти Національної служби здоров’я України).


Здійснено за кошти бюджету розвитку міста Львова:

  • Реконструкція приміщень для створення амбулаторії сімейної медицини КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» на вул. Дністерській, 16 у м. Львові – 394,6 тис. грн.;

  • Технічний нагляд за проведення робіт на обєкті «Реконструкція приміщень для створення амбулаторії сімейної медицини КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» на вул. Дністерській, 16 у м. Львові» – 2,8 тис. грн.








Залучені позабюджетні кошти

Надійшло всього за звітний період,

тис. грн.

у тому числі:

За послуги, що надаються бюджетними установами

За оренду майна бюджетних установ

Від реалізації майна

Від отриманих благодійних внесків, грантів та дарунків

Отримані на виконання окремих доручень

1075,6

141,3

907,1

7,2

20,0

-


Використання залучених позабюджетних коштів:

  • придбання матеріалів, інвентарю та необоротних активів – 390,2 тис. грн. в т.ч.:

  • господарські, будівельні та мастильні матеріали, миючі засоби, прибиральна машина KLEVER, меблі (шафи, столи, вішаки, тумба, стелаж), жалюзі, друкована продукція, періодичні видання, папір офісний А-4, канцтовари, конверти, марки, електротовари, світильники LED, диспенсери-тримачі для рушників, таблички, стенди, вивіски, DVD-диски для висновків мамографічного комплексу, акумуляторні батареї для ПБЖ;

  • комунальні послуги (реактивна енергія) – 1,4 тис. грн.;

  • відшкодування експлуатаційних витрат (послуги з утримання приміщення по вул. Дністерська, 16 і Навроцького,23 м. Львів) – 3,9 тис. грн.;

  • інформаційні консультації (тренінги персоналу) – 6,6 тис. грн.;

  • страхування нерухомого майна – 0,3 тис. грн.;

  • страхування медичних працівників – 0,9 тис. грн.;

  • адміністративні послуги – 1,5 тис. грн.;

  • юридичні послуги – 39,4 тис. грн.;

  • відшкодування безкоштовного харчування для дітей з малозабезпечених сімей – 0,9 тис. грн.;

  • послуги дератизації – 1,5 тис. грн.;

  • послуги з охорони кімнати головної медсестри – 3,0 тис. грн.;

  • технічне обслуговування ліфтів – 8,3 тис. грн.;

  • технічне обслуговування медичного обладнання – 5,9 тис. грн.;

  • телекомунікаційні послуги – 22,2 тис. грн.;

  • технічне обслуговування компютерної техніки, заправка картриджів та технічна підтримка ПЗ – 15,2 тис. грн.;

  • послуги доступу до мережі Internet – 3,1 тис. грн.;

  • послуги за формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа юридичної особи – 0,5 тис. грн.;

  • камерна дезінфекція речей (засобів індивідуального захисту) – 1,9 тис. грн.;

  • послуги із збирання, зберігання та оброблення небезпечних відходів – 0,7 тис. грн.;

  • послуги з прибирання приміщень – 5,8 тис. грн.;

  • виготовлення інформаційних табличок, стендів, знаків, плашок – 32,2 тис. грн.;

  • послуги з обрізки дерев та стрижка живоплоту по пр. Ч. Калини, 57 – 10,0 тис. грн.;

  • поточний ремонт із заміни аварійних склопакетів в існуючих конструкціях – 3,2 тис. грн.;

  • послуги з очистки внутрішньої каналізації поліклініки по пр. Ч. Калини, 57 – 20,4 тис. грн.;

  • контроль потужності доз вимірювання на робочих місцях персоналу рентгенкабінету – 25,8 тис. грн.;

  • вимірювання доз зовнішнього опромінення людини – 2,0 тис. грн.;

  • лабораторні дослідження – 1,2 тис. грн.;

  • ремонт автомобілів – 20,2 тис. грн.;

  • проходження курсів лікаря УЗД зі спеціальності «Пренатальна ультразвукова діагностика» – 2,5 тис. грн.;

  • розпломбування та опломбування засобів обліку води – 0,6 тис. грн.







Придбання основних засобів за кошти Національної служби здоров’я України:


з/п

Назва обладнання

Кількість

Сума

1

Концентратор кисневий "Біомед" 7F-10

3

116820,00

2

Автоматичний зовнішній дефібрилятор Powerheart G5S з одноразовими електродами для дорослих (XELADO)

2

149480,00


ВСЬОГО


266300,00

Придбання основних засобів за позабюджетні кошти:

з/п

Назва обладнання

Кількість

Сума

1

прибиральна машина KLEVER

1

32698,98


ВСЬОГО


32698,98



Отримано основні засоби в централізованому порядку від УОЗ ДГП ЛМР:


з/п

Назва обладнання

Кількість

Сума

1

Ноутбук Lenovo V 15 15,6 FHD AG/Intel i5 1035 G 1/8/512F/int/W10P64/GREY

1

23007,78



ВСЬОГО


23007,78









Придбання інших необоротних матеріальних активів за кошти Національної служби здоров’я України:


з/п

Назва обладнання

Кількість

Сума

1

Монітор АОС 27’’

1

14 500,00

2

Контроллер Ubiquiti

2

7 790,00

3

Точка доступу Ubiquiti

6

27 480,00

4

Стіл письмовий

27

51773,00

5

Стіл комп’ютерний

1

2540,00

6

Стіл приставний

1

665,00

7

Стіл кутовий

2

5950,00

8

Стіл

4

12760,00

9

Тумба

3

2722,00

10

Шафа для документів

36

69496,00

11

Басейн сухий АЛ 271 для реабілітації дітей до 4-х років (ЦРВ)

1

18300,00

12

Бізіборд Пазл-кубики для реабілітації дітей до 4-х років (ЦРВ)

1

3730,00

13

Гойдалка підвісна для реабілітації дітей до 4-х років (ЦРВ)

1

5300,00

14

Дошка-балансир 27іг для реабілітації дітей до 4-х років (ЦРВ)

1

1950,00

15

Мішок АМБУ дорослий

2

2450,00

16

Реєстратор температури Elitech RC-4

3

6660,00

17

Стінка шведська металева з турніком

1

11900,00

18

Степ платформа

1

5100,00

19

Опромінювач бактерицидний

30

37500,00

20

Термобокс (сумка-холодильник) з холодоелементами 10 л.

6

8970,00

21

Термоконтейнер з комплектом холодоелементів 20, 25, 32 л.

6

10720,00

22

Пірометр (інфрачервоний термометр)

5

2625,00


ВСЬОГО


310 881,00






Придбання інших необоротних матеріальних активів за позабюджетні кошти:


з/п

Назва обладнання

Кількість

Сума

1

Вішак металевий

10

6600,00

2

Стіл письмовий

3

6975,00

3

Тумба мобільна

1

1560,00

4

Стелаж

1

768,00

5

Шафа для документів

1

2213,00

6

Шафа для одягу

25

54938,00

7

Шафа

1

1932,00

8

Шафа офісна зі склом

1

3120,00

9

Жалюзі вертикальні та горизонтальні

50,75 м.кв.

18144,19

10

Апарат слуховий UNIQE FP

1

8300,00

11

Манжета вимірювача артеріального тиску, дитяча

40

3708,00

 

ВСЬОГО


108 258,19



Виготовлені меблі власними силами

з/п

Назва обладнання

Кількість

Сума

1

Шафа для одягу

2

3200,00

2

Шафа для документів

9

15200,00

3

Стіл однотумбовий

13

15600,00

4

Стіл пеленальний

3

3600,00

5

Стіл письмовий

3

3300,00

6

Стіл

1

800,00

7

Столик дитячий

1

250,00

8

Тумба двохдверна

3

3000,00

9

Тумбочка

6

1977,32

10

Тумба з полицями

1

500,00

11

Вішалка

3

900,00


ВСЬОГО


48327,32
















19 переглядів