пр. Червоної Калини, 68

Звіт за 2-й квартал 2017

Використання коштів загального фонду бюджету на утримання закладу (медична субвенція)
Основні види витрат на утримання Комунальної 4-ої міської поліклініки м. Львова Затверджено видатків на 2017 рік, тис. грн. Питома вага у загально- річних призначен-нях Фактичні видатки За 1-ше півріччя 2017р. Залишок асигнувань
Сума, тис. грн. % (до суми річних призначень) Сума, тис. грн. % (до суми річних призначень)
Заробітна плата і нарахування на заробітну плату 41364 85,89 20219,5 41,99 21144,5 43,91
Медикаменти 781,6 1,62 366,8 0,76 414,8 0,86
Продукти харчування 2,5 0,01 0,5 0,00 2 0,00
Поточні ремонти приміщень 350 0,73 101,5 0,21 248,5 0,00
Обслуговування обладнання 191,4 0,40 87,8 0,18 103,6 0,22
Забезпечення медикаментами пільгових категорій населення 2586,3 5,37 1269,6 2,64 1316,7 2,73
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 2581,4 5,36 1119,8 2,33 1461,6 3,04
Інші витрати 300 0,62 180 0,37 120 0,25
Разом 48157,2 100% 23345,5 48,48 24811,7 51,52
  Видатки на медикаменти та вироби медичного призначення за звітний період за основними видами:
  • антибіотики - ___0___________ тис. грн.;
  • серцево-судинні, спазмолітині та гіпотензивні засоби - ____1,5__________ тис. грн.;
  • ненаркотичні анальгетики - ______0,2________ тис. грн.;
  • обезболення - ___4,7___________ тис. грн.;
  • антисептичні, дезінфікуючі, антимікробні препарати - ____23,5__________ тис. грн.;
  • препарати для анестезії - ______0________ тис. грн.;
  • цукрознижуючі препарати - ____0__________ тис. грн.;
  • вітамінні препарати - ______0________ тис. грн.;
  • вакцини - ______8,9________ тис. грн.;
  • препарати інших фармакологічних груп - ___77,1__________ тис. грн.;
  • спирти етилові - ______5,1________ тис. грн.;
  • плівка рентгенівська - ___15,7___________ тис. грн.;
  • папір для ЕКГ - ____12,4_________ тис. грн.;
  • лабораторні реактиви та лабораторний посуд - ____114,3__________ тис. грн.;
  • перев’язувальні матеріали, шприци, катетери, рукавиці - _____50,5_________ тис. грн.
  • калоприймачі - ________________40,4___________тис.грн.
  Видатки на забезпечення медикаментами пільгових категорій населення, грн.:
Інваліди  ВВВ Учасники ВВВ Учасники бойових дій (у т.ч. в АТО) Реабілітовані жертви політичних репресій Сім’ї загиблих в результаті бойових дій Інваліди І та ІІ груп Інваліди з дитинства І та ІІ груп Онкологічні хворі Хворі на Інфаркт міокарда Хвороба Паркінсона Хворі на Бронхіальну астму Хворі на Цукровий діабет Хворі на Епілепсію Хворі на Міостенію
10047,00 12377,00 17232,00 1215,00 2268,00 187298,00 92500,00 164048,00 2975,00 263998,00 7502,00 109130,00 184250,00 6948,00
  За звітний період здійснено поточні ремонти приміщень:_ (фото) - поточний ремонт із заміною старих дверних та віконних конструкцій підвалу І корпусу під ЖК з метою посилення енергозбереження на металопластикові пр. Червоної Калини, 68 – 12,5 тис. грн. - поточний ремонт із заміною старих дверних конструкцій сходових кліток 1 поверху І і ІІ корпусу з метою посилення енергозбереження на пр. Ч. Калини, 68 – 26,7 тис. грн. - поточний ремонт електромережі на пр. Червоної Калини, 68 – 22,5 тис. грн. - поточний ремонт із заміною старого утеплення тепломереж  у І і ІІ корпусі по пр. Червоної Калини, 68, 57 – 3,0 тис. грн. - поточний ремонт приміщень відділення КІЗ  по пр. Червоної Калини, 68– 47,4 тис. грн. - поточний ремонт приміщень  кабінету фізичної реабілітації по пр. Червоної Калини, 68 – 12,0 тис. грн. Залучені позабюджетні кошти
Надійшло всього за звітний період, тис. грн. у тому числі:
За послуги, що надаються бюджетними установами За оренду майна бюджетних установ Від реалізації майна Від отриманих благодійних внесків, грантів та дарунків Отримані на виконання окремих доручень
1191,5 108,6 988,6 1,8 92,5 -
  Використання залучених позабюджетних коштів:
  • придбання канцтоварів – ____7,8__________ тис. грн.;
  • періодичні видання –_______0,0_________тис.грн.;
  • придбання дезінфікуючих засобів – 5,9_________ тис. грн.;
  • придбання миючих засобів – ____16,3_________ тис. грн.;
  • придбання матеріалів, обладнання та інвентарю _-____138,5__ тис. грн. в т.ч.:
господарські та будівельні матеріали, ручні інструменти, світильник, лампи енергозберігаючі, паливо, катрідж, моп шнурковий, відра пластмасові, каністри 20л, щітка  телескопічна 108-180см з підключенням води, вивіски, стенд, таблички, тощо;
  • видатки на відрядження –_____1,7________ тис. грн.;
  • розроблення та впровадження паспортів відходів – 8,8 тис. грн.;
  • послуги з проведення санітарно-гігієнічного дослідження виробничого середовища та трудового процесу для атистації робочих місць – 29,5 тис. грн.;
  • послуги з виготовлення документації – 1,2 тис. грн.;
  • послуги по обслуговуванню медичної техніки – 3,0 тис. грн.;
  • адміністративні послуги – 3,5 тис. грн.;
  • повірка медичної техніки – 7,5 тис. грн., тощо.
  Придбання інших необоротних матеріальних активів за бюджетні кошти:
  • акумуляторна батарея CSB 12V, 7.2 A75 – 10шт. (6,0 тис. грн.);
  • жалюзі – 10 шт. (2,7 тис. грн.);
  • електроточило Зеніт –  1 шт. (1,1 тис. грн.);
  • тонометр – 2 шт. (0,5 тис. грн.);
  • термометр СП-83М – 1 шт. (1,1 тис. грн.).
  Придбання оборотних активів за позабюджетні кошти:
  • Джерело БЖ AJE200– 1 шт. 9,5 тис. грн.);
  • Установка для ручної обробки рентгенограм Кровлекс– 1 шт. 18,6 тис. грн.).
  Придбання інших необоротних матеріальних активів за позабюджетні кошти:
  • картридж Canon EP-27 – 1шт. (0,9 тис. грн.);
  • кутова шліфмашина – 1шт. (0,9 тис. грн.);
  • люк полімерпісчаний – 3шт. (1,3 тис. грн.);
  • маска зварювальна – 1шт. (0,5 тис. грн.);
  • принтери для друку чеків CT-S310-II – 4шт. (18,0 тис. грн.);
  • дзеркало носове – 30шт. (8,7 тис. грн.);
  • ємність ЕДПО-5-01– 1шт. (0,8 тис. грн.);
  • лійка вушна – 30 шт. (1,9 тис. грн.);
  • світильник переносний – 1шт. (0,2 тис. грн.);
  • ручні інструменти – 2 наб. (0,2 тис. грн.).;
  • калькулятор – 1 шт. (0,1 тис. грн.);
  • візок для перевезення КСК ТКСК – 1 шт. (3,8 тис. грн.);
  • опромінювач ОБН-75 бакт – 2 шт. (1,3 тис. грн.);
  • термоконтейнер – 7 шт. (19,3 тис. грн.).
  Виготовлено власними силами за матеріали придбані за бюджетні і позабюджетні кошти:
  • Стіл письмовий – 1шт. (2,0 тис. грн.);
  • Стіл однотумбовий– 5шт. (9,0 тис. грн.);
  • Мийка – 2шт. (2,0 тис. грн.);
  • Підставка на роликах – 1шт. (0,9 тис. грн.);
  • Тумбочка – 3шт. (2,4 тис. грн.);
  • Тумба двохдверна – 1шт. (1,0 тис. грн.);
  • Шафа для документів– 1шт. (2,0 тис. грн.);
  • Двері до шаф – 4шт. (3,2 тис. грн.);
  • Стіл для ерготерапії – 1шт. (2,0 тис. грн.);
  • Стелаж –  1 шт. (1,4 тис. грн.).
  Отримано як благочинна допомога від орендарів:
  • зварювальний а-т MINI 3BY-180 – 1 шт. (2,3 тис. грн.);
  • двері металопластикові – 2 шт. (24,6 тис. грн.);
  Безоплатно отримано від Міського центру інформаційних технологій:
  • Ноутбук НР 250 – 16 шт. (161,0 тис. грн.);
  • Принтер CANON і--SENSYS MF237w – 14 шт. (77,1 тис. грн.);
  • Програмне забезпезпечення "Медична інформаційна система" – 10 шт. (198,0 тис. грн.);
  • Локальна компютерна мережа – 1 шт. (52,6 тис. грн.);
  • Концентратор мережевий Switch –D-Linr DES-1228 24 p – 1 шт. (9 тис. грн.);
  • Сервер PrimeServers Lan 1900i-1U Platform Supermicr – 1 шт. (30,4 тис. грн.);
  Отримано в централізовано від УОЗ:
  • апарат низькочастотний електротерапевтичний АНЄТ-50М – 2 шт. (56,7 тис. грн.);
  • Апарат лікувальний імпульсним магнітним полем Алімп-1– 1 шт. (12,6 тис. грн.);
  • Апарат УЗТ-13.01 Ф-R – 2 шт. (68,5 тис. грн.);
     
102 переглядів